Celem głównym projektu było zwiększenie potencjału projektodawcy i jego sieci współpracy w zakresie dostosowania usług do potrzeb podmiotów ekonomii społecznej poprzez transfer, dostosowanie i wdrożenie komputerowego Systemu Zarządzania Obsługą Klientów ES (SZOKES) w Ośrodku Wspierania Organizacji Pozarządowych, w okresie trwania projektu 01.04.2017r - 31.03.2018r, dzięki wzajemnej współpracy, transferowi, uczeniu się i wymianie doświadczeń pomiędzy partnerami ponadnarodowymi w tym w szczególności 12 pracownikami OWOP a przedstawicielami partnera.
Cele szczegółowe:
Wartość dodana projektu sprowadza się do wypracowania skutecznego sytemu zarządzania obsługa klientów ES (SZOKES), na podstawie transferu narzędzia stosowanego we Włoszech w wyniku nawiązanej współpracy ponadnarodowej.
W projekcie wykorzystano dwa rodzaje działań współpracy ponadnarodowej:
(1) transfer nowych rozwiązań i ich zaadaptowanie oraz wdrożenie;
(2) wymiana informacji i doświadczeń.
Transfer i wdrożenie w praktykę sprawdzonych rozwiązań oraz wymiana doświadczeń zwiększyło profesjonalizację działań w obszarze Ekonomii Społecznej.
Wypracowane w ramach projektu Instrukcja i rekomendacje to pobrania tutaj
ul. Modlińska 6 lok. U3,
15-066 Białystok 85 675 21 58
biuro@owop.org.pl
Copyright © 2025,